Moikkaa !
Täällä kirjoittelee 15-vuotias tyttö keskisuomesta päin. Oon jo kauan miettinyt, että aloittaisin bloggaamisen ja nyt sit  päätin kokeilla tätä. En oo koskaa ennen blogannu tällein kunnolla, enkä pidä itteeni oikeen minään kirjottaja tyyppinä joten saa nähdä, mitä tästä oikein tulee .Tää blogi kertoo mun elämästä joka sisältää mm:
-9-luokan,
-perheen,
-kaverit ja poikakaverin
-urheilua
jne
Kyseessä on siis jonkinlainen lifestyle-blogi aika tavallisen 15vuotiaan elämästä.
Tossa vielä muutamia kuvia jotka liittyy muhun jotenkin.






























 ^^ Haluisin johonkin ulkomaille nytte.

















 














  
  ^^Tossa on kaks asiaa mitä haluisin kokeilla.


















  
^^ Musta voi sanoo noin. oon rakastunu.


 













 
  ^^Mulla on monta ihmistä, jotka saa mut hymyilemän.
  Toivon et itekkin oon sellanen jollekki.

















   ^^tarttisin halin nytte.


niii ja ps. noi kuvat on sit weheartista :)

heibbaa !